۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۵۹۱۴۵۲
رییس بیمارستان شهید بهشتی قم در گفت وگو با رسا:

وضعیت آیت الله مؤمن پایدار است| تکذیب برخی اخبار مبنی بر قطع امید پزشکان

وضعیت آیت الله مؤمن پایدار است| تکذیب برخی اخبار مبنی بر قطع امید پزشکان
فروغی از وضعیت پایدار و ارتقای سطح هوشیاری آیت الله مؤمن نسبت به قبل خبر داد و برخی اخبار مبنی بر قطع امید پزشکان از وی را تکذیب کرد.

سید یاسر فروغی رییس بیمارستان شهید بهشتی قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، آخرین وضعیت جسمانی آیت الله مؤمن عضو فقهای شورای نگهبان را تشریح کرد.

وی افزود: آیت الله مؤمن در ابتدا خونریزی بسته مغزی در ساقه مغز داشتند، با توجه به شرایط حادی که ایشان داشتند در بخش آی سی یو بستری شدند و دو عمل جراحی برای ایشان انجام شد.

فروغی با بیان این که وضعیت کنونی آیت الله مؤمن پایدار است، اظهار داشت: خونریزی مغزی در بخش حساس مغز انجام شده و مسأله تنفس را درگیر می کند اما الحمدلله وضعیت ایشان در آی سی یو پایدار بوده و خونریزی بیشتر نشده است.

وی ادامه داد: تاحدودی هوشیاری آیت الله مؤمن نسبت به روز اول بهتر شده است و ما تمام اقدامات لازم را پیگیری می کنیم، تیم های متخصص مختلفی وضعیت آیت الله مؤمن را بررسی کرده اند و امیدواریم که در روزهای آینده وضعیت ایشان بهبودی نسبی پیدا کند.

رییس تیم پزشکی آیت الله مؤمن نسبت به بهبودی نسبی وضعیت این عضو فقیه شورای نگهبان ابراز امیدواری کرد و ابراز داشت: این که وضعیت ایشان پایدار بماند جای امیدواری است که وضعیت بهتر شود.

وی با بیان این که آیت الله مؤمن سطح هوشیاری پایینی دارند اما دارای وضعیت پایداری هستند، برخی اخبار مبنی بر قطع امید پزشکان از آیت الله مؤمن را تکذیب و تأکید کرد که پزشکان با تمام توان تلاش می کنند که وضعیت ایشان بهبود بیشتری پیدا کند./1323/ت302/ق

ارسال نظرات